And high up above earth or down below,when you're too in love to let it go but if you never try you'll never know just what you're worth

du vet inte vem jag är,och jag vet inte vem du är. men det är okej. för ibland orkar man inte bry sig om sånt. ibland orkar man inte bry sig alls. inte om någonting. jag orkar inte bry mig om att mitt te är iskallt,jag blåser på det,låtsas att det är kokhett och dricker det ändå. även fast jag vet att det inte kommer förändra så mycket tänkte jag presentera mig här och nu. jag är sofia. och jag är egentligen väldigt emot att placera in saker i fack och ge speciella benämningar,men detta kommer att vara en typ av fotoblogg men jag kommer också skriva av mig lite.och idag köpte jag nya strumpbyxor föresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0